Пошук:

Опис послуги. Строк надання. Платність/безоплатність.

Отримання державної соціальної допомоги  непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсій виплату. Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.
Адміністративна послуга надається безоплатно.

Як отримати послугу/підстава для отримання

Підстава для отримання. Особа, яка досягла віку, визначеного частиною першою статті 26 Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу, передбаченого нормами зазначеної статті, за наявності в неї не менш як 15 років страхового стажу.

Онлайн

На електронну пошту: [email protected]

ОФЛАЙН

Заява та необхідні документи подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг.

Громадські приймальні:
вул. Інститутська, 18, тел. 72-33-58, 067-383-21-30, (067)110-74-81;
вул. Шевченка, 99, тел. 65-82-61, 65-60-80, (067)111-09-62;
вул. Перемоги, 10-б, тел.63-00-23, (067)352-70-93, (067)111-02-45.

Перелік необхідний документів:

– Заява для призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату (далі – тимчасова допомога), за формою затвердженою Мінсоцполітики;

– паспорт громадянина України та документ, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України або свідоцтва про народження (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

– довідка про наявний трудовий стаж, видана органами Пенсійного фонду України;

– декларація про доходи та майновий стан (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї) за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення за призначенням тимчасової допомоги, за формою затвердженою Мінсоцполітики;

– копія рішення про призначення опікуна (для особи, яку визнано недієздатною).

інформація про склад сім’ї особи, яка звернулася за призначенням тимчасової допомоги, зазначається в декларації про доходи та майновий стан

Наступні кроки

Часті питання та відповіді

Результат надання послуги / спосіб отримання відповіді

Тимчасову допомогу можна отримати через  поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.

Про відмову у призначенні тимчасової допомоги орган соціального захисту населення письмово повідомляє особі, яка звернулася за її призначенням, у п’ятиденний строк з дня прийняття рішення

Нормативні акти, якими регламентуються надання адміністративної послуги

Закон України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” від 09.07.2003 № 1058-IV

Постанова Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1098 „Про затвердження Порядку призначення тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату”

Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 19.09.2006 № 345 „Про затвердження Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомогиˮ, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.10.2006 за № 1098/12972 (зі змінами)