1 лютого відбудеться зміна оператора електронного квитка

З 1 лютого 2024 року відбудеться зміна оператора, уповноваженого на впровадження електронного квитка в Хмельницькій громаді.

З 1 лютого до 1 березня 2024 року проводитиметься заміна встановлених раніше валідаторів на нове обладнання.

Також з 1 лютого 2024 року припиняється робота застосунку «Щодня Зручний» та сторінки «Електронний квиток» на вебпорталі «MyCity».

Для пасажирів, які є власниками пільгових карток, НЕ потрібно здійснювати обмін карток, усі картки будуть функціонувати.

Власникам платного електронного квитка НЕОБХІДНО до кінця січня обнулити баланс (мінімізувати, використати).

У разі залишку коштів на балансі «гаманця» електронного квитка пасажиру доведеться пройти процедуру повернення коштів, яка передбачає такий перелік документів:

– заяву про повернення коштів ;

– копію паспорта;

– копію РНОКПП (раніше індивідуальний податковий номер (ІПН).

Вказаний перелік документів можна буде надсилати ТОВ «ГЕРЦ», як в електронному, так і в паперовому варіантах:

– в електронному варіанті всі відскановані копії документів мають бути підписані електронним цифровим підписом (скорочено – ЕЦП); – у випадку надсилання пакету документів у паперовому варіанті кожна копія документа має бути завірена.

Поділитись