1 лютого відбудеться зміна оператора електронного квитка
З 1 лютого 2024 року відбудеться зміна оператора, уповноваженого на впровадження електронного квитка в Хмельницькій громаді.
З 1 лютого до 1 березня 2024 року проводитиметься заміна встановлених раніше валідаторів на нове обладнання.
Також з 1 лютого 2024 року припиняється робота застосунку «Щодня Зручний» та сторінки «Електронний квиток» на вебпорталі «MyCity».
Для пасажирів, які є власниками пільгових карток, НЕ потрібно здійснювати обмін карток, усі картки будуть функціонувати.
Власникам платного електронного квитка НЕОБХІДНО до кінця січня обнулити баланс (мінімізувати, використати).
У разі залишку коштів на балансі «гаманця» електронного квитка пасажиру доведеться пройти процедуру повернення коштів, яка передбачає такий перелік документів:
– заяву про повернення коштів ;
– копію паспорта;
– копію РНОКПП (раніше індивідуальний податковий номер (ІПН).
Вказаний перелік документів можна буде надсилати ТОВ «ГЕРЦ», як в електронному, так і в паперовому варіантах:
– в електронному варіанті всі відскановані копії документів мають бути підписані електронним цифровим підписом (скорочено – ЕЦП); – у випадку надсилання пакету документів у паперовому варіанті кожна копія документа має бути завірена.