Пошук:
Опис послуги. Строк надання. Платність/безоплатність
Отримання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях.
Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.
Адміністративна послуга надається безоплатно.
Як отримати послугу/ підстава для отримання

Підставою для отримання є факт набуття сім’єю статусу багатодітної сім’ї


ОНЛАЙН

  • поштою або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг ,,Портал Дія”
    (далі – Портал Дія)
  • офіційний веб-сайт Мінсоцполітики (https://www.msp.gov.ua/news/16214.html  або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування
  •  інформаційні системи Мінсоцполітики (з накладенням кваліфікованого електронного підпису) (у разі технічної можливості)*

Електронна пошта: soczah@khm.gov.ua

* До утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та  початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для призначення житлової субсидії, можуть подаватись особою до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради.

 

ОФЛАЙН

Заява та документи, необхідні для призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях (далі – допомога), подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги: через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг.

 

Громадські приймальні:
вул. Інститутська, 18, тел. 72-33-58, 67-01-56, 67-05-29
вул. Шевченка, 99, тел.65-60-80, 65-81-84, 65-82-61
вул. Перемоги, 10-б, тел.63-01-75, 75-23-12, 63-00-24


Перелік необхідний документів:

  • Заява  про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при  пред’явленні паспорта громадянина України (паспортного документа іноземця) або іншого документа,  що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус);
  • копії посвідчення батьків багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу) та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї (з пред’явленням оригіналу);
  • копії свідоцтв про народження всіх дітей (з пред’явленням оригіналів).
Наступні кроки

Зверніть увагу!!!! Перелік підстав для відмови у наданні


Отримувачу може бути відмовлено у наданні допомоги разі:

  • подання документів до заяви не в повному обсязі;
  • виявлення в поданих документах недостовірної інформації;
  • заява подана особою, яка не має права на призначення допомоги.
Часті питання та відповіді
Результат надання послуги / спосіб отримання відповіді
Результатом надання адміністративної послуги є Призначення допомоги / відмова в призначенні допомоги.
Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти національного оператора поштового зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку. Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу.