Пошук:
Опис послуги. Строк надання. Платність/безоплатність
Державна допомога при народженні дитини.


Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами. У разі подання заяви в електронній формі з використанням кваліфікованого електронного цифрового підпису така допомога призначається не пізніше ніж наступного робочого дня після отримання заяви органом соціального захисту населення.


Адміністративна послуга надається безоплатно
Як отримати послугу/ підстава для отримання

Підставою для отримання є факт народження дитини
ОНЛАЙН

  • поштою або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг ,,Портал Дія”
    (далі – Портал Дія)
  • офіційний веб-сайт Мінсоцполітики (https://www.msp.gov.ua/news/16214.html  або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування
  •  інформаційні системи Мінсоцполітики (з накладенням кваліфікованого електронного підпису) (у разі технічної можливості)*

Електронна пошта: soczah@khm.gov.ua
Сайт: www.soczahist.km.ua

* До утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та  початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для призначення житлової субсидії, можуть подаватись особою до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради.


ОФЛАЙН
Заява та необхідні документи подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг.


Громадські приймальні:
вул. Інститутська, 18, тел. 72-33-58, 67-01-56, 67-05-29
вул. Шевченка, 99, тел.65-60-80, 65-81-84, 65-82-61
вул. Перемоги, 10-б, тел.63-01-75, 75-23-12, 63-00-24


Перелік необхідний документів:

  • Заява  одного з батьків (опікуна), з яким постійно проживає дитина, що складається за формою, затвердженою наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при  пред’явленні паспорта або іншого документа,  що посвідчує особу);
  • копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);
  • копія рішення про встановлення опіки (для опікунів)
Наступні кроки
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!!
Перелік підстав для відмови у наданні

Звернення за призначенням допомоги надійшло пізніше ніж через 12 календарних місяців після народження дитини
Часті питання та відповіді
Результат надання послуги / спосіб отримання відповіді
Результатом надання адміністративної послуги є Виплата допомоги. Допомогу можна отримати через поштове відділення зв’язку або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку. Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається, надсилається поштою, або через електронний кабінет одержувачу