Пошук:
Опис послуги. Строк надання. Платність/безоплатність.

Отримання державної допомоги на дітей одиноким матерям

Не пізніше 10 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами

Адміністративна послуга надається безоплатно

Як отримати послугу/ підстава для отримання

Підставою для отримання е факт народження дитини одинокою матір’ю; смерть одного з батьків дитини, та неотримання на неї пенсії або державної соціальної допомоги


ОНЛАЙН

  • поштою або в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг ,,Портал Дія”
    (далі – Портал Дія)
  • офіційний веб-сайт Мінсоцполітики (https://www.msp.gov.ua/news/16214.html  або інтегровані з ними інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування
  •  інформаційні системи Мінсоцполітики (з накладенням кваліфікованого електронного підпису) (у разі технічної можливості)*

Електронна пошта: soczah@khm.gov.ua

* До утворення територіальних органів Національної соціальної сервісної служби та  початку виконання відповідних функцій у повному обсязі заява та документи, необхідні для призначення житлової субсидії, можуть подаватись особою до органу соціального захисту населення районної у мм. Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу міської ради міста обласного значення, районної у місті (у разі утворення) ради.

 

ОФЛАЙН
Заява та документи, необхідні для призначення допомоги подаються особою суб’єкту надання адміністративної послуги:
через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади; посадових осіб центру надання адміністративних послуг.


Громадські приймальні:
вул. Інститутська, 18, тел. 72-33-58, 67-01-56, 67-05-29
вул. Шевченка, 99, тел.65-60-80, 65-81-84, 65-82-61
вул. Перемоги, 10-б, тел.63-01-75, 75-23-12, 63-00-24

 

Перелік необхідний документів:

  • Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг, затверджена наказом Міністерства соціальної політики України від 21.04.2015 № 441 (при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу);
  • декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, що складається за формою, затвердженою Мінсоцполітики (в декларації зазначається інформація про склад сім’ї заявника);
  • довідка про доходи у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня в ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо та згідно із законодавством не може бути отримана за відповідним запитом органу соціального захисту населення. У разі неможливості підтвердження таких доходів довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;
  • витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження дитини, виданий відділом державної реєстрації актів цивільного стану, або довідка про народження, видана виконавчим органом сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) рад, із зазначенням підстави внесення відомостей про батька дитини до актового запису про народження дитини відповідно до абзацу першого частини першої статті 135 Сімейного кодексу України, або документ про народження, виданий компетентним органом іноземної держави, в якому відсутні відомості про батька, за умови його легалізації в установленому законодавством порядку;
  • копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);
  • усиновлювачі подають також копію рішення про усиновлення;
  • мати (батько) дітей у разі смерті одного з батьків, які не одержують на них пенсію в разі втрати годувальника або соціальну пенсію, подають копію свідоцтва про смерть одного з подружжя та довідку про те, що вони не одержують на дітей зазначені пенсії;
  • якщо одинока мати народила дитину за межами України і не може подати документ, який підтверджує той факт, що вона є одинокою матір’ю, рішення про призначення їй державної допомоги на дітей одиноким матерям (далі – допомога) приймається органом соціального захисту населення на підставі висновку про початкову оцінку потреб дитини та сім’ї, наданого центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді із зазначенням інформації про факт проживання дитини з матір’ю, і документа про народження дитини легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України;
  • довідка навчального  закладу (у випадку навчання дітей за денною формою у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років)
Наступні кроки

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!!


Перелік підстав для відмови у наданні


Отримувачу може бути відмовлено у наданні допомоги разі:

  • середньомісячний  сукупний  дохід сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців перевищує 100 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку;
  • подання документів до заяви не в повному обсязі;
  • виявлення в поданих документах недостовірної інформації;
  • заява подана особою, яка не має права на призначення допомоги
Часті питання та відповіді
Результат надання послуги / спосіб отримання відповіді
Результатом надання адміністративної послуги є отримання / відмова допомоги одиноким матерям.
Допомогу можна отримати через виплатні об’єкти АТ „Укрпоштаˮ або через уповноважені банки, визначені в установленому порядку.
Повідомлення про призначення допомоги (відмову у призначенні) видається (надсилається поштою) одержувачу